понедељак, 14. новембар 2016.

Pročitano u oktobru

Heej, kako stee danas? Oktobar je jaako brzo prošao, planirala sam da objavim favorite, ali ništa od toga.. Ipak, odlučila sam da napišem koje sam knjige pročitala ovog meseca, jer ih je bilo nekoliko. Sve su manje-više lagane i čitala sam ih u dan/dva, tokom vikenda uglavnom, da ne dužim, odmah ću početii :)


1. "Cigani", Aleksandar Sergejevič Puškin

Školska lektira. Govori o čoveku Aleku koji iz burnog života u gradu odlučuje da ode u stepu i pronadje svoj mir. Tamo upoznaje devojku i priključuje se jednoj ciganskoj čergi. Pisan kao roman u stihu, kratka pričica, o ljubavi, prevari, i životu s ciganima.


2. Zato što te volim", Gijom Muso

Mislim da mi je ovo omiljena knjiga ovog meseca, i, verovali ili ne, prva ovog pisca. Ne govori o samo jednom liku, već prati živote nekoliko njih. Prikazuje nam način kojim su povezani naizgled potpuno različiti ljudi, i kako se to njihove sudbine isprepliću. Kraj je veoma neobičan i neočekivan, svakako imate moje preporuke..


3. "Sveti gresi", Nora Roberts

Jako mi se dopala. Govori o "svešteniku" koji ubija žene gotovo po šablonu. Policija pokušava da ga uhvati uz pomoć Tes, vrhunskog psihologa. Na putu do otkrića, Ben, policajac i Tes, doktorka shvataju da imaju potpuno drugačije poglede na zločin, dok Tes smatra da "sveštenik" treba da se leči, jer možda nije svestan šta radi, Ben nikako ne opravdava njegova dela. Još jednu prepreku predstavlja jaka strast medju njima. Zanimljiva je radnja, kraj samm pogodila, tako da nije naručito neočekivan, ali ipak zanimljiv. Meni se dopada.


4. "Krvna veza", Sidni Šeldon

Moram priznati da me ovo delo nije preterano oduševilo. Tačnije, samo deo. Gotovo prvih 150 strana govori o prošlosti naših likova, gde ima zanimljivih segmenata, ali ništa što bi me oduševilo. Tek pri kraju radnja počinje da se zahuhtava, izbijaju neočekivani dogadjaji, tako da mi se taj deo svidja (iako sam kraj gotovo na početku provalila, bilo je delova gde sam zamalo posumnjala u svoj sud). Naime, vlasnik kompanije iznenada umire pod misterioznim okolnostima,i pitanje je ko će naslediti najveću kompaniju, s obzirom na to da on ima samo jednu ćerku. Kada se ona nadje na čelu, svi zaposleni pokušavaju da je nagovore da proda akcije, kako bi imali koristi od toga. Kada odluči da to ne želi učiniti, neko iz kompanije pokušava da je ubije. Nastoji da otkrije o kome se radi, ali nikome ne sme da veruje, uz to, u neprekidnoj je opasnosti. Da li će umreti, prodati akcije ili nešto treće, otkrijte sami. 


5. "Ništa nije večno", Sidni Šeldon

Dopada mi se više od predhodne, mada ništa spektakularno. Pročitala sam je za pola dana. Govori o tri doktorke koje se zapošljavaju u veliku bolnicu gde uglavnom rade muškarci. Na početku nam je naznačeno kako je jedna optužena za ubistvo, jedna ubijena, a zbog jedne su trebali zatvoriti čitavu bolnicu. Radnja obuhvata njihovu prošlost i sadašnjost, njihove ljubavi, posao, probleme. Približava nam rad ove zdravsttvene ustanove, i ako volite medicinu, verovatno će vam se dopasti. Sve u svemu, lepo i lagano štivo


5 коментара:

  1. 2. knjiga je divna i kao neko ko je procitao 10 Musoovih knjiga imas moje preporuke za njegova dela, sve knjige su mu super
    4. i meni je pocetak bio malo smor, predugo upoznavanje sa likovima. kraj nisam ocekivala takav, ne svidja mi se sto su dosta pitanja ostala otvorena na kraju
    5. sjajna knjiga, volim medicinske serije tako da mi se i knjiga dopala, i odusevljena sam krajem

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast kako uspes toliko da procitas za jedan mesec. Kada sam aktivnije citala to je bilo max. dve knjige mesecno. Druga knjiga je super

    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/


    ОдговориИзбриши
  3. Knjige se cine interesantno, i jako mi se dopada tvoja iskrenosy u recenicama :D
    Cigane smo rafili na nivou odlomka, ali sam svakako citala Engenija Onjegina :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Ja nikako ne mogu čitati knjige. Lektire ne mogu jer su u većini slučajeva predosadne. Prije par mjeseci sam digla knjigu Prava propast i stvarno je zanimljiva i jednostavno sam je prestala čitati zbog obaveza, a i kada nađem vremena, radije ga iskoristim za nešto drugo. Skroz sam i zaboravila da je ta knjiga još kod mene dok mu prije nekoliko dana nije došla obavijest iz knjižnice...

    http://sbeauty14.blogspot.hr/2016/11/kako-prekriti-akne.html

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...